niedziela, 28 czerwca 2015

ciepła inspiracja

Witam :)

Ostatnio inspirowałam was na zimno, proponując biel na oku. Dzisiaj rzućmy więc na ruszt nieco ciepła - nie od dziś wiadomo, że trochę ciepłego poprawia samopoczucie, rozgrzewa przyjemnie, rozluźnia i uspokaja. Ja jestem z tych, którzy zdecydowanie wolą ciepło, lato i krótkie rękawki.

Dzisiaj mam dla was fotki makijażu w brązach i złocie. Do wykonania go wykorzystałam zakupioną niedawno paletkę czterech cieni z Avonu true colours w kolorze METAL EYES. Lubię tą serię, cienie są dobrej jakości, świetnie trzymają się na oku przez cały dzień. Ponieważ wszystkie cienie w tej paletce są błyszczące, makijaż uzupełniłam matowym brązem, żeby po oczach innym nie dawać.

W takich kolorach czuję się bardzo dobrze i polecam ciepłe brązy wszystkim niebieskookim. Brązy fajnie wybijają ten kolor oczu, sprawiając wrażenie, że są takie jeszcze bardziej...

No nic, dosyć gadania, bo wieczór już za oknem, a ja jeszcze sporo mam do zrobienia. Jutro sporo się będzie działo i w pracy o po pracy - muszę się jakoś przygotować. Mam nadzieję, że makijaż zainspiruje niektóre z was do własnych pomysłów.







Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz