niedziela, 21 czerwca 2015

biała inspiracja

Biel kojarzy mi się ze śniegiem - momentalnie, kiedy pomyślę o bieli czuję na skórze mroźne szczypanie, słyszę skrzypienie śniegu pod butami, widzę biel na gałęziach drzew, na dachach bloków i samochodów, no - wszędzie. Poszperałam nieco w internecie (żeby mądrością tutaj zabłysnąć jak światełko na białym) i spojrzałam na teksty mówiące o znaczeniu tego koloru. No cóż, żadne odkrycie - biel to z jednej strony wielka przestrzeń, nie zapisana jeszcze, gotowa do wzięcia w swoje ręce i zrobienia z niej użytku. Z drugiej strony jednak taka przestrzeń może przerażać - jest wielka, nie wiadomo, gdzie się kończy, a gdzie zaczyna, żadnego oparcia, żadnej kreseczki, od której można by zacząć. Są osoby, które wolą dostać takie NIC i zadecydować od początku do końca, czym to ma się stać. Inni bezpieczniej czują się w CZYMŚ co już jest jakieś, wolą wejść w jakiś układ, dostosować się, dopełnić, byle tylko mieć podłogę.

No tak, to tak o bieli nieco filozoficznie - można to przyjąć, można się wzbraniać. Odwiedziłam więc stronę Wikipedii, żeby FACHOWO o bieli coś napisać. NOŻ LUDZIE KOCHANI! Że co oni tam piszą? Nic z tego nie rozumiem. Nie, nie - wolę nie powoływać się i nie interpretować czegoś, czego ni w ząb nie pojmuję (odważnych i mondrzejszych zapraszam - można sobie kliknąć). Musiałam udać się zatem do niższej i bardziej zrozumiałej instancji - zapytałam Kamila. No i wyjaśnił mi. OTÓŻ biel zawiera w sobie wszystkie barwy świata, jeśli się ją rozszczepi, powstaną wszystkie kolory. Ot co (a tak na marginesie: czy mój syn zaczyna być mądrzejszy od mamusi?!).

A ja mam dzisiaj dla was makijaż z bielą na oku. Może kogoś zainspiruje do spróbowania tego koloru, chyba rzadko używanego, w swoim makijażu. Podstawą całego makijażu oka była biała kredka BIG EYE 2in1 pencil z firmy mySecret. Miękka, bardzo przyjemna w stosowaniu, może być używana oddzielnie lub jako baza pod cienie - podbija wtedy kolor cienia bielą właśnie. Zapraszam :)








Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz