środa, 9 grudnia 2015

z wielkiej potrzeby

Mogę pojęczeć? Poskomleć trochę, poskarżyć, poużalać się publicznie? Mogę? Bo tak mi brakuje pisania, edytowania zdjęć, wycinania, tuszowania, wygładzania.... Jeju, jak mi brakuje... Czasu nie mam, jak ja nie mam czasu! Wracam z pracy, a jakby nie wracam. Dziennik elektroniczny uzupełniam, na pytania, potrzeby słane do mnie odpowiadam. Kaligrafuję w zeszytach litery przepiękne, 16 zeszytów, w każdym piękne literki. Teraz jestem na 'ł', jak ławka, łaty, ło matko jedyna! Następne będzie 'y', jak tyyyyle mam do roboty. Potem zeszyty w kartkę, 16 mam tych zeszytów, z plusami, minusami i znakami równa się. Jutro '8' będę wprowadzać - piszemy piękne dwa brzuszki, jeden pod drugim, w układzie pionowym, bo poziomo to leniwa powstanie... I nawet nie wiem kiedy nad tą ósemką słońce zachodzi, księżyc wyłazi i wieczór za oknem. A tu jeszcze dziecko, prawie 9 lat temu się urodziło, trzeba by się nim zająć, pogadać, wychować jakoś, żeby na ludzi wyrosło. A rośnie i owszem, tylko nie wiadomo, co z tego wyrośnie w przyszłości...
Takie u mnie narzekanie ostatnio, że aż się sluchać nie chce, uciekajcie lepiej, gdzie pieprz rośnie, bo jak się rozkręcę, to jeszcze wam o moich kościach bolących powiem i ciągłym niedospaniu.

Albo nie, nie uciekajcie, coś dla was mam. Mam oczy. Pomalowane na dodatek. W sobotę się zbuntowałam, powiedziałam sobie, że tak dalej być nie może, za aparat sięgnęłam i mam świeżutkie, pomarańczowo-różowe oczy dla was. I nawet zmęczenia w nich nie widać, więc nie ma strachu.
Makijaż wykonałam paletkami, które teraz męczę od lewej do prawej, zgodnie z kierunkiem pisania i czytania. Uwielbiam te paletki, ogrom kolorów, jakie w sobie mają sprawia, że codzienne mam inny pomysł na makijaż. Polecam z całego serca paletki Makeup Revolution New-trials vs Neutrals i makeup GEEK. Za tak niską cenę (w porównaniu z innymi paletkami) mam w szufladce piękne kolory w ilości niezmierzonej, na dodatek dobrej jakości. Gdybym była wami i mogła o coś prosić Mikołaja, to poprosiłabym właśnie o nie ;)

A teraz obiecane oczy, krok po kroku.




 




 






Uff, od razu mi lepiej :)

Pozdrawiam serdecznie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz